Arkib untuk 24 Mac 2010

 proton revolusi concept

proton revolusi concept

saya sangat teruja dan berbangga dengan pelajar2 ipta yg membuat kereta konsep proton… ini lh pelajar yg bakal menaikan image proton pada masa hadapan…. bukan apa… sbelun ini kebanyakan pelajar yg ambil jurusan industri desgin yg berkaitan dengan automotif.. mereka menggunakan jenama kereta lain untuk projek model konsep mereka… seolah2 tak ade keinginan dan semangat patrotik untuk menaikan image syarikat automotif tempatan….. kereta konsep ini saya dapat dari seorang rakan saya…. pangilan BRO JEBAT!..dan meminta kebenaran beliau untuk saya kongsikan kepada pelawat blog PRODAS!!! beliau adalah pelajar dalam kos INDUSTRI DESIGN… yg membuatkn yasa bangga dengan beliau  kerana antara banyak2 jenama ..beliau memilih PROTON..  dan berbeza dengan rakan 2 beliau yg memilih jenama luar negara dalam projek mereka…

kita perlukan pelajar2 yg kreatif seperti beliau untuk melonjakan image proton…

kereta ini dinamakan sebagai PROTON REVOLUSI CONCEPT…oleh Bro JEBAT…jadi dibawah ini adalah gambar2 proton concept

sport design

sport design

design belakang

design belakang

side

side

3D view

3D view

yellow

yellow

bersama model konsep yg lain..

bersama model konsep yg lain..

apa pandangan anda…. saya doakn bro JEBAT terus berjaya dalam kerjaya beliau… harap lepas ini lebih ramai pelajar ipta yang ade minat untuk meningkatkan kreativiti beliau untuk automotif tempatan kita!!!