Spyshot terbaru Perodua Myvi 2011

Posted: 2 Februari 2011 in AUTO News, automotif, PERODUA, perodua MYVI

Perodua Myvi 2011 terbaru yang dikatakan bakal dilancarkan April depan kini sedang giat menjalani ujian di atas jalan raya. Kali ini bukat setakat Perodua Myvi 2011, malah sepupunya dari Jepun pun ada, apa lagi kalau bukan Daihatsu Boon. Salah seorang pembaca blog Paultan iaitu Piji hari ini telah berjumpa dengan kedua-dua model tersebut ketika beliau sedang dalam perjalanan pulang ke kampung. Nasib baik beliau sempat mengambil beberapa keping gambar untuk dijadikan bukti..

Perodua Myvi 2011 dan Daihatsu Boon 2010 yang ditemui itu dibalut dengan tape hitam, boleh dikatakan keseluruhan bahagian exterior cuba diselindungkan oleh Perodua, memang rahsia besar lah tuh..hehe.. Tapi yang menghairankan kenapa Daihatsu Boon turut sama mengiringi Perodua Myvi 2011? Mungkin Perodua ada alasan tersendiri dan sedang membuat beberapa penilaian teknikal terhadap kedua-dua model itu. Kepada sesiapa yang bercadang untuk membeli Myvi tu, mungkin boleh mempertimbangkan untuk menunggu sehingga generasi terbaru model itu dilancarkan.

Rupa bentuk Myvi 2011 dah tahu macam mana, tunggu lagi nak tahu spesifikasi enjin dan ciri-ciri terbaru apa yang ditawarkan sahaja, termasuk bahagian interior tu yang masih lagi menjadi misteri..harap-harap lebih gempak dan menarik dari Myvi lama..

 

info ini saya COPy n Paste bulat-bulat dari blog ARENA Kereta

 

Komen-komen
  1. ucopp berkata:

    tak kagum pon.. =(

  2. NoorAfzan berkata:

    belum kuar lagi kan.
    dah kuar sok baru tahu cun ke idak.
    tak sabar nak tunggu..

  3. prodas berkata:

    betol 2..tunggu dan lihat nanti

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s