Saga Facelift 2010 VS Saga BLM 2008

Posted: 1 Disember 2010 in Uncategorized

sejak dilancarkan di Thailand.. proton saga kini sungguh menarik… antara saga BLM dengan saga facelift ini mana lebih menarik bagi pendapat anda???

saga-wing-mirror

saga front compare

saga-rear-compare

saga rear compare

perbezaan ketara di bahagian luaran depan dan belakang…

saga-seat-compare

saga seat compare

saga-rim-compare

saga rim compare

saga-steering-audio

saga steering audio

saga-wing-mirror

saga wing mirror

saga FL 2010 headlamp

saga FL 2010 headlamp

saga FL 2010 front

saga FL 2010 front

saga-FL-rear

saga FL 2010 rear

jadi mana yang lebih menarik?? saga FL 2010 atau saga BLM 2008??

Komen-komen
  1. ad berkata:

    semestinya saga fl lebih menarik..bila letak saga fl n 2oo8 rasa lawak pulak design lampu n bumper saga 2oo8 tu..papepon tahniah proton dpt menaikkan imej saga..nmpk lebih mahal

  2. animous berkata:

    disebabkan kitorang dah beli saga 2008, maka terpaksalah support saga 2008 gak… 2010 x cantik!! blekkk….

  3. fauzan berkata:

    mmm… hahhaha…dua2 pun cantik:) Tapi tentu la model saga yg dipertingkatkan a.k.a facelift lebih cantik dan menarik!

    cheers!

  4. salas berkata:

    bila pelancaran di malaysia.. brapa harga untuk b-line, m-line, @ ade h-line…

  5. sembilan_ringgit berkata:

    x cantik sangat lah saga baru tu .. erm ,, yg ku hairan .. xde nma lain ker ..???

  6. hidayah berkata:

    salam prodas..mintak izin na shre bole..:)hope u dont mind ya…i like saga FL 2010..cun..:)

  7. hidayah berkata:

    salam prodas..mintak izin na share entry ni boleh?
    hope u dont mind ya…:)
    i like saga FL 2010 nie..cun..:)

  8. asim berkata:

    minat saga blm dan fl..tp bila keluar fl, dah tentu blm stop.. cuma nak mintak respons yang dah guna saga blm? tgh dok banding saga vs myvi ni…ingat tgh thn dpn la, tu pun klu jadi nak beli..

  9. RAUNA berkata:

    Sory mencelah skit.. sblm ni x bekenan nk beli kete bru.. tp bla dh nmpk saga fl tu, jd bkenan pulak.. hehe. Cuma harap IAFM die x de masalah la..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s