Proton Satria NEO facelift???

Posted: 25 November 2010 in automotif, PROTON, proton Satria Neo, Theophilus Chin

barisan model proton dari saga BLM sehingga INSPIRA semuaanya ade identiti di grill depan seperti kepak di sebelah logo. saga BLM pada mulanya tiada tetap saga facelift yang bakal dilancarkan sudah ada. bila pulak Proton Satria NEO facelift nak kuar yg ade wings di grill depan.. gambar dibawah ini gambar yang di photoshopkn oleh Theophilus Chin…berikan pendapat anda..

Proton Satria NEO facelift

Proton Satria NEO facelift

Komen-komen
  1. yahoo berkata:

    nantikan faceliftnya akhir tahun 2011…

  2. zenvo berkata:

    kalu ad ‘wing’ cam tu..cam xsesuai jer..huhu,mcm xkena dgn konsep sport satria tu..

  3. MHI berkata:

    tp mmg proton kena carik identiti sendiri..
    design wing ni bg aku… ok je kot..
    nampak comel…
    tamba2 lagi neo mmg dah comel..
    mcm kereta kontrol la

    • prodas berkata:

      hahhaha.. tapi saya harap proton kene cari identiti lain….. yg sesuai untuk pasaran dunia..dan nampak gak… betol tak??

  4. kekitaan berkata:

    Video terbaru mengenai Proton Inspira .. di akhir video ada ditemuramah pekerja QC jepun .

  5. kekitaan berkata:

    neo ni dah berapa tahun di pasaran aa? aku rasa proton takkan buat replacement utk neo lagi melainkan kalau pasaran dah besar. sbb hatcback/liftback sangat tidak mendapat sambutan sekarang, tengok Gen2 saja.. rasanya kadang2 sebulan tak sampai 100 pun terjual.

  6. ProProton berkata:

    takkan ada bro grill dpn camtu.. sbb model sport… contohnya gen.2 pon x der..

    • prodas berkata:

      hahhah… relex ini hanya photoshop… harap2 tak ada… tapi manalh tahu.. proton nak selaraskan semua model dia… saga dh diubah…

  7. syafiq berkata:

    bagi aku xde wing lagi sport.. juz logo dgn emblem R3..
    dah cantik dah =)
    thumbs up untuk warna ni,, cantik ~

    tp warna neo merah baru ni lagi cantik X,X
    yang penting GARANG ~

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s