Hyundai Avante ilhamku!

Posted: 20 November 2010 in automotif, HYUNDAI, hyundai Avante, PRoDaS, PROTON
AVANTE

AVANTE

untuk kiriman kali ini saya sahaja mahu memaparkan tentang sebuah kereta yang terbaik bagi saya yang HYUNDAI pernah hasilkan, iaitu Hyundai AVANTE…. dengan rekaan yang baru dan mempunyai identiti baru hyundai membuatkan saya berasa kagum dengan keberanian syarikat ini mengorak langkah yang drastik dalam menghasilkan model-model kereta yang canggih.

saya ambil contoh syarikat ini untuk  menunjukkan kepada PIHAK PROTON agar mengambil langkah yang sama dengan penghasilan PERSONA R nanti mempunyai suatu identiti design yang menarik dan kita akan kenal itu adalah identiti proton. disamping itu memperkenalkan teknologi2 baru seperti kereta ini. Saya memang mengharapkan sesuatu yang luar biasa untuk model PERSONA R nanti yang tiada dalam model2 proton sebelum ini. jgn hanya design sahaja yang menarik malah teknologi serta enjin juga harus menarik.

mungkin akan ada org yang akan melebelkan saya ini bercakap dengan imagenasi kosong sahaja, tetapi bukan begitu…ini adalah suatu langkah semangat untuk proton..walaupun akan mengeluarkan kos yang tinggi dan jangka masa yang lama. tetapi saya akan tunggu serta menyokong proton untuk menjadi maju pada masa hadapan!!!! harap proton tidak mensia-siakan harapan saya..dan harap proton terus menjalankan kajian R&D untuk pembangunan teknologi dan kualiti….

memang hebat kereta ini…tetiba sahaja saya tertarik dengan rekabentuk kereta ini dan teknologi kerata ini. bilakah kereta secangih ini akan berada di Malaysia??

Komen-komen
  1. kekitaan berkata:

    off topik sbb saya tak minat nak komen melainkan Lotus dan Proton je.. hihi…
    ni nak koongsi pasal persona elegance eksiden..ada gambar http://ondscene.my/kemalangan/staf-rosyam-nor-maut-kemalangan#more-4052

  2. fauzan berkata:

    mmm..avante terbaru nie mmg menarik.😉

    cheers!

Tinggalkan Jawapan

