Inspira Live at showroom

Posted: 11 November 2010 in AUTO News, automotif, PROTON, proton Inspira

semalam saya pergi ke show room proton terdekat di tempat saya, dan lihat sendiri proton Inspira dengan mata kepala sendiri.. not bad…nice lh…. model yang saya lihat adalah versi 1.8 AT… bagi saya design bumper hadapan smart lh.. ada DNA-DNA proton… cuma bumper belakang macam agak nipis… tetapi is’ok.. asal cun…. hihihi saya harap kualiti Proton inspira ini setanding dengan kualiti Lancer..

Proton showroom Pontian

Proton showroom Pontian

Proton Inspira logo

Proton Inspira logo

proton Inspira depan

proton Inspira depan

proton inspira belakang

proton inspira belakang

interior n rim

interior n rim

Komen-komen
  1. prodas berkata:

    saya sudah lihat sendiri.. memang menarik!!!!!!!! anda bagai mana>?

    • kutu rayau berkata:

      Setakat ni saya rasa nampak macam Lancer punya interior lagi mewah aje. mungkin sebab saya baru tengok 1.8. Lepas ni nak tgk 2.0 la pula.

  2. prodas berkata:

    ini kerana stereng proton nampak cam murah… kalau lh letak logo yg seperti waja lama kn lebih nampak mewah… itu kesilapan proton..kereta yang luaran nampak smart tapi dalaman nampak murah.. proton harus memikirkan hal ini…

  3. rammohd berkata:

    Pengeluaran Waja lama perlu dikekalkan. Ia adalah diantara model2 proton yg mendapat sambutan ramai kesihan pada pemilik/pembeli sehingga hujung Nov 2010 yang baru saja dibeli sebelum Inspira. Tentunya sudah tiada masa depan. Penyusutan nilai dan lalat ganti bakal mahal bakal dihadapi.

    • prodas berkata:

      menurut proton penjualan waja lama semakin kurang mendapat sambutan..oleh itu dengan perkenalan Poton inspira..pengeluaran proton waja harus dihentikan atas faktor2 tertentu..

Tinggalkan Jawapan

