MAAF!!!

Posted: 10 November 2010 in PROTON, Proton Designer, proton Inspira, proton spyshot

salam kepada semua

PRODAS memohon MAAF kepada semua kerana sudah lama tak update blog ini. ada suara-suara yang menyatakan suruh TUTUP blog ini….itu sama seperti yang saya pikirkan… tetapi saya rasa dengan cara itu mungkin merugikan….saya memohon MAAf sekali lagi…dan mahu aktif kembali menjadi bloger.. just untuk hobi…serta berkongsi info2…. ini kerana sudah banyak blog automotif tempatan yang berbahasa Melayu yang sedang giat aktif…jadi saya merasakan blog lain sudah cukup…. lagi satu kerana saya telah sambung study jadi kekangan masa untuk belajar serta kuliah…. saya harap anda semua paham… SAYA AKAN menjadikan BLOG ini sebagai HOBI saya untuk masa lapang….. jadi kepada sesiapa yang mahukan info yang lebih cepat sila layari blog Funtastikodesign dan Arena Kereta

…. agaknya sudah sebulan saya tak update blog ini….dan banyak info2 berkenaan dengan Proton dan perodua tertinggal….dan tak sempat nak di post kn… maaf lh.. kerana blog ni dh tak semeriah dulu…atas faktor kekangan masa…dan masalah wayerless yg problem….anyway…insyaalah mulai hari ini blog akan mula aktif kembali….

banyak info2 hangat yang saya tertingal untuk post kn di dalam blog ini… tetapi,walaupun saya tidak mengupdate blog saya, saya selalu mengikut perkembangan semasa dari blog2 tempatan yang lain seperti Funtastickodesign, paultan,auto akasia dan arena kereta.

banyak spyshot Proton Inspira dan Proton Saga 2010 serta gambar jelas yang tidak sempat untuk di postkn… tidak mengapa…. kerana di luar sana banyak blog yg lebih aktif contohnya funtastickodesign… sungguh cepat info2 dari blog beliau.. kalah Paultan.org…. hihihihi.

rasa jangal pulak nak post kan berita terbaru Proton Inspra yang bakal dilancarkan hari ini… Proton Inspira ini adalah salinan dari model Mitsubishi Lancer Ex…enjin sama serta body. hanya lainnya pada bumper depan belakang dan stereng.. dan harga lebih murah dari Lanser asal… ini gambar dari showroom yang diambil oleh seseorang. model dibawah ini adalah model Proton Inspira 1.8… mari saksikan dan apa pendapat anda.

gambar dari Funtastickodesign

Komen-komen
  1. armadrafar berkata:

    teruskan usaha anda…

  2. fauzan berkata:

    mmm…. it’s ok. kitorng faham;)
    Kalau kita seronok dgn apa yg kita sukakan, teruskn…
    jgn sampai membebankan sudahlah yee..

    cheers!

    • prodas berkata:

      bukan apa…. blog dibuat atas dasar minat kepada Automotif tempatan seperti Proton dan Perodua. tidak lh membebankan hanya untuk suka-suki serta hobi…tetaapi tidak bermaksud syok sendiri.. just untuk berkongsi2 info serta bertukar-tukar pendapat….tak lama lagi saya cuti semesta.. so insya’allah akan bergiat aktif kembali..setelah senyap dalam masa sebulan…
      dan kemungkinan saya akan ke KLIMS 2010 di PWTC thn ini…untuk melihat sendiri secara dekat perkembangan Proton dan Perodua…hihihi

      • Evo berkata:

        Tahniah bro, selamat kembali. Saya pun agak hairan kenapa Prodas agak sepi sejak kebelakangan ni, tapi tak apa, tiada paksaan dalam berblogging, kalau ada masa dan kelapangan baru kita update blog.

        Berkenaan KLIMS 2010, jika tiada halangan saya juga mungkin akan ke sana membuat liputan khas.

        • prodas berkata:

          tq bro… jom.. saya pn nak buat liputan sulung untuk melihat sendiri perkembangan terkini….hihi

  3. stroller berkata:

    Steady bro Prodas… sumbangan perhatian bro masih relevan..

Tinggalkan Jawapan

