Exora Prime in Bangkok

Posted: 21 Jun 2010 in AUTO News, automotif, concept car, PROTON, Proton Designer, proton Exora

gambar ini sebenarnye sudah lama… tapi sy saja mahu berkongsi dgn anda Proton EXORA Prime di pameran auto di Bangkok Thailand berbeza dgn apa yg kita tgk pada pelancaran proton Exora thn lepas…. lihat betol2 apa perbezaannya..

bodykit Exora Prime yg menawan

bodykit Exora Prime yg menawan

DVD skrin di setiap kerusi

DVD skrin di setiap kerusi

kalaulh model ini dijual oleh poton ..ia dikatogerikn sebagai MPV mewah..

Motor-Expo-2009-Proton

Motor-Expo-2009-Proton

Motor Expo 2009 Proton Exora

Motor Expo 2009 Proton Exora Prime

Persembahan slaid ini memerlukan JavaScript.

Komen-komen
  1. g-mie berkata:

    awesome..! hehe..

  2. ad berkata:

    exora mmg cantik kalo pasang body kit..then klo b n c pillar and antara chrom ngn cermin blakand dicat itam lg cun..mcm prime ni..

  3. udeng berkata:

    aku ada dapat info dari tukang kebun proton. exora nie selagi takde pesaing yang boleh gugat jualannya…. mcamtu jela…
    esok2 alza SE dah keluar,, em… exora pon ikutlaa… kita tengok je..

  4. nazri berkata:

    takde alza se.. advance version tu kan dh se.. huhu

  5. Pekaka berkata:

    Kalau la exora b line aku punye mod cam ni…..

  6. CPS berkata:

    Fuyyyo !

  7. CPS berkata:

    Myesal aku amik exora m-line . Hehe .

  8. m'sia mpv berkata:

    To the manufacturer, hope can produce PRIME skirting immediately. Never do the modified till PRIME skirting launch out. To anybody, know where can get this skirting please info here..

  9. leman berkata:

    aku tunggu dah lama prime nye BK kat mana ada pasang ni haa aduii , mline je tapi awas nanti bertugas jadi autobot

  10. hatimati berkata:

    CUN SIOTTT tin milo ni

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s