HYRAX sketch..

Posted: 21 Mei 2010 in automotif, concept car, PROTON

Hyrax Sketches

saya sngguh berminat dgn lakaran bro firdaus aka HYRAX sketch

kalau lh pada masa akan datang rekaan proton sebegini kn lawa.. ape2 pn ini idea kepada pihak Proton sekiranya melihat cita rasa rakyat…hihi..

berikan pandangan anda….

saya minat design2 ini… harap bro firdaus@HYRAX sketch dapat menghasilkan lagi rekaan2 beliau yg lebih cun… syay minat design yg paling bawah ini.. anda pula…

sumber..:HYRAX sketch

Komen-komen
  1. prodas berkata:

    saya sungguh minat dgn design2 ini!!!

  2. aimanMALAYAdesign berkata:

    sakam,,nampaknye hobi saya n bro firdaus sama..cmner ek nak kongsi lakaran saya ngn bro firdaus??

  3. prodas berkata:

    layari blog dia…
    http://hyraxsketch.blogspot.com/

    boleh lh kalau ade lakaran2 yg menarik… hantarkn kepada saya..
    mahnprodas_afiq92@yahoo.com

  4. fauzan berkata:

    mmm… sungguh berbakat gak bro firdaus nie:) hehe…puji sket.
    Design yg menarik. Terutama sekali konsep design bahagian blakang tu. Bahagian depan ada unsur2 camary🙂
    Teruskn usaha n kembangkn bakat anda nie…

    cheers!

  5. prodas berkata:

    betol 2.,menarik..suka sangat saya!! haha

  6. nazri berkata:

    cam ada gaya camry…

  7. g-mie berkata:

    boleh jadi next generation untuk Camry nie.. tapi, kalau bro firdaus design utk Proton pun OK juga.. menarik.. keep it up..!!

  8. Pekaka berkata:

    Smart @ elengance sesuai diletak dlm kategori sport coupe proton

  9. Pekaka berkata:

    Tambah skit…klau proton ada model cam tu sebgai putra replacement model (PRM) akan menaikkan prestij proton dimata dunia!

  10. prodas berkata:

    ape2 nanti kn PERSONA R!!!!!!! pasti terpikat!!!!

  11. firdaus berkata:

    thanks semua….saya masih blajar sketch..sambil2 tu saya cuba buat rekaan2 kereta..mmg sy amat berminat sketch ni…thanks sbb beri galakan kepada sy…ape2 pun sy akan cuba hasilkan lg rekaan bila ade mase free..thanks🙂

  12. prodas berkata:

    ok bro..lame menyepi.. teruskn rekaan bro.. mana yg menarik saya post kn kt sini..hhahah

  13. firdaus berkata:

    salam bro aimanmalaya…kalau nk share sketch ngan sy..bolela emel kat sy hyraxdesign@gmail.com …ape2 pun thanks pada bro prodas sbb memberi galakan kepada sy…🙂

  14. firdaus berkata:

    sori lambat reply..byk keje kat opis..tk sempat nk wat sketch hehe..thanks bro..mmg nnti nk buat lagi design yg lain🙂

  15. prodas berkata:

    bagus lh kalau cam 2 bro… selalu gak saya jenguk blog bro..hahah

  16. campromania berkata:

    bro firdaus keja katne? memang dulu blaja wat transport design ke?

  17. kalau bole upload byk lg precise n better rendering/sketches. kurangkan garisan2 tidak konfiden itu…

    sketches? keep on practise n byk kan refer design2 latest. ape2 pun komen ttg design takde la wow mane coz sy dah sendiri tgk sketches2 n bakat designer proton mmg cool n setaraf dgn design2 hebat dunia skrg namun mcm biasa constrains dari atasan n mcm2 hal membantutkan design yg hebat menjadi terlalu plain…

    sy rasa di sini ramai antara kita memang minat dgn rekabentuk kenderaan, apa kata kita organise satu exhibition car design related. kita buka mata masyarakat kita akan kepentingan design kenderaan yg bagus.

  18. firdaus berkata:

    elo bro campromania…sy keje kat company perabut..tk blaja pun transport hehe..tp ade la minat transport ni…betul kate firdaus/riderxdesign…sy still practice…byk refer designer2 yg hebat…mmg designer proton sudah hasil byk design yg canggih2…lebih futuristik..sbb sy pun penah tgk sketches dorang…mmg sgt cantik…tp byk faktor perlu dititikberatkan bkn sahaja design malah aspek keupayaan teknologi dan kos untuk hasilkan kereta yang baik…bukan bermakne proton tidak dapat hasilkan kereta yang lebih cantik tetapi semuanya melibatkan teknologi dan kos pembuatan…kalo betul2 ikut designer mmg kos melambung tinggi utk hasilkan sebuah kereta…

    ape2 pun sy sokong pandangan riderxdesign utk organize satu exhibition…mmg peminat transport pun ramai…

  19. firdaus-pidod berkata:

    thanks bro prodas sebab promote work saya secara percuma..🙂

  20. prodas berkata:

    hahhah… bro pidod… ok aje… yg pernting kite same2 berkongsi2.. untuk tantapan org ramai… bro teruskan sketches yg menarik dan hebat2…. nanti kalau saya berkenan saya akan postkn di sini…

  21. zam berkata:

    bagi saya kurengg… kena kasi mantapkan dan smartkan sikit rupa depan dia tuu..

Tinggalkan Jawapan

