PERODUA di MSAM 2010

Posted: 27 April 2010 in AUTO News, automotif, PERODUA, perodua ALZA

semalam baru sahaja saya pulang dari serawak kuching.. semata-mata mengikut pameran MINGGU SAHAM AMANAH MALAYSIA(MSAM) untuk kali ke 11…. saya telah mengikuti pameran ini selama 3 tahun bermula di MELAKA pada 2008, 2009 di JOHOR..ditempat saya..dan tahun ini di SARAWAk…. tahun ini boot pameran perodua tidak mempamirkan  kereta baru.. tetapi mereka mempamirkan lakaran2 model perodua pada masa hadapan.. saya sempat juga mengambil….gambar tersebut dan saya akan kongsikan disini..

dibawah ini gambar ALZA

Komen-komen
  1. campromania berkata:

    mana lakaran2 tu bro? sanggup travel ke Sarawak tu..

  2. prodas berkata:

    hhahah sanggup.. hahah jap2… internet buat prob….. nanti saya uplodkan

  3. campromania berkata:

    cambar lakaran baru ke yg macam tahun lepas punya?

  4. campromania berkata:

    gambar lakaran baru ke yg macam tahun lepas punya?

  5. prodas berkata:

    baru..rasanya.. tapi sebelum itu…saya akan uplod gambar2…lakaran awal sebelum lakaran akhir perodua alza…..sekarang.. nantikan.. jam 12 malam ini..hihih

  6. prodas berkata:

    saja buat gempak..kah3.. tunggu ye…

  7. prodas berkata:

    saya akan terbitkan sekarang.. internet sudah ok.. berikan komen anda..

Tinggalkan Jawapan

