Gambar Proton hybrid(PROTON EMAS!!!) dari GENEVA!!

Posted: 1 Mac 2010 in AUTO News, automotif, GENEVA, PROTON, Proton Designer

saya akan update  kiriman khas ini dengan gambar2 baru dari GENEVA!!! nantikan!!

proton hybrid!!

ni gambar dari azlano.wordpress

nampak tak kereta yg bungkus biru itu???

nampak tak kereta yg bungkus biru itu???

Komen-komen
  1. prodas berkata:

    nampak besar !!!!

  2. g-mie berkata:

    comel nye kereta ni.. walaupun tak nampak.. tapi saya yakin kereta ni cantik dan comel sangat.. hihi~

  3. fauzan berkata:

    hehe… teruja ar… comel, sporty, ranggi, futuris…

    cheers!

  4. frossonice berkata:

    Gambar terakhir, Proton Hybrid Concept versi warna oren (sporty). Perasan tak ada disc brake belakang? Menarik!

  5. prodas berkata:

    huii!! tak sabar nak tunggu gambar baru!!!! saya akan update setiap masa gambar2 dari GENEVA!!!! secara kasar kereta ini besar jugak!! memang sesuai dikatakan SUV mini!!!!

  6. ad berkata:

    nampak mcm myvi or passo kat dlm pic kedua sblh proton concept tu..ai…xabes2 lg ke nk promote model yg dah lapuk tu?ke tunjuk enjin baru je?

  7. prodas berkata:

    hahah… dari jauh nampak cam gi 2 lh!!!haha tapi ape2…pn… proton consept ini tetap lebih menawan dan moden!!!!!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s