Proton Smart car (INNoTEcH)

Posted: 10 Januari 2010 in AUTO News, automotif, PROTON, Proton Designer

sumber Paultan

taniah kepada pasukan proton yg sungguh kreatif membuat kereta small yg sungguh smart bagi saya… ape pandangan anda ??? saya harap program seperti Hari Keluarga Proton ni diteruskan dan ditambah pelbagai program pameran….

proton INNoTEcH

proton INNoTEcH

enjin

enjin

saya cadangkan proton komisyelkan kereta ini…. menark.. apa pandangan anda/???

Komen-komen
  1. campromania berkata:

    yang ni dapat no 3…hehehe..tapi memang menarik..

  2. prodas berkata:

    memang menarik n smart!!!! kalau saya saya bgi ini johan..hahhha

  3. stroller berkata:

    comel dan bergaya…

  4. stroller berkata:

    enjin kat belakang.. kemungkinan designer keta ni minat drift… hehehe

  5. prodas berkata:

    saya suke design ereta ini!! cute!!! smart!!!

  6. Naim berkata:

    Kereta ni proton yang buat ke???
    macam mana design kereta ni…
    GEMPAK gile..!!!
    ade x dekat pasaran Malaysia??
    Coz sekali pandang terus terpikat…saya nk pakai kereta ni!!!
    bila nak lancarkan?

  7. prodas berkata:

    kereta ni tak dikomesenkan… ini hanya sukesuki… saya pn minat dengan design nye.. harap2 proton dapat reka sebijik model small car cam ini.. untuk kegunaan bandar….

  8. azhar70 berkata:

    rasa lebih practical kalau 5 seater… bukan apa,nnti ada yg kata proton kuar kete utk syok sendiri aje unless dikuarkan dgn unit terhad dan harga yg sangat berpatutan(murah la tu!) sbb mungkin tak ramai sgt yg bersedia utk membeli. Minat tu mungkin ramai tp time beli, tu lain lak cite dia….hmmmm….

  9. prodas berkata:

    ini untuk kereta kreatif sahaja.. bukan untuk produse…

Tinggalkan Jawapan

