model concept car proton

Posted: 25 Januari 2009 in automotif, PROTON

model-model prototype proton….

Komen-komen
  1. prodas berkata:

    model yang dibuat di rnd sungguh cantik……ape pendapat anda????????

  2. anie_mieza berkata:

    aah…….kan
    klu proton kuar model 2 mesti best kan
    mantop pulak tu…….
    tap letaklah lagi gmbr yg m’narikkan hati owg

  3. AfiqAh kaRim berkata:

    cantik!
    model lagik cntik drp kete sebenar~
    hehe
    =P

  4. prodas_afiq berkata:

    afiqah….memang kebanyakan model lg cantik daripada kete seenar.. hal ni kerna model lebih senang dibuat daripada bentuk sebenar….. tapi pe2 pn….kereta model PROTON ni memang cun>>>>>>!!!!!

  5. farghmee berkata:

    hohoho! cantek gak blog ko ni🙂

    kalu kete yg iras yg cm myvi ( aku nmpk iras ‘soul je ), mesti bes!
    besar cket drp savvy, handling bes..hahaha, swift contender ni weh!
    harap2 proton&mitsu amik design ni utk small car diorg.

  6. prodas berkata:

    hehe….tq…selalu lah jengah sini bg pendapat….
    harap2 mitsu&proton hasilkan model yang cantik……

  7. eTy berkata:

    cntik la!
    kalo proton nie kuar sbijik cm 2 kn msty mju ekonmi…
    msty rmy org bli.!

  8. prodas_afiq berkata:

    .hehehe… berikut merupakan kereta consep je…bkn betul,….

  9. afiqah Karim berkata:

    haha..
    ok prodas.
    haha..
    btw,bgs la ko wt blog nie.

  10. prodas berkata:

    huhu..tq….

  11. ahmad berkata:

    mengapa Proton tidak memberikan penerangan yang sewajarnya mengenai pm5…takpelah…yang penting terus ke hadapan dan kurangkan membuat kesilapan

  12. prodas berkata:

    PM5 hanya untuk hadiah proton kepada PM yg ke 5… proton PM5 ini kecil saje..clay model… secara kasar kita dapat lihat macam kereta sebenar… tetapi ini hanya model sahaja…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s