Gambar Myvi 2011!!!

Posted: 30 Januari 2011 in AUTO News, automotif, concept car, KLIMS 2010, PERODUA, perodua Design, perodua MYVI

Myvi baru 2011

myvi baru 2011

sudah terang lagi bersuluh… nampaknya.. Misteri Perodua Myvi baru sudah terbongkar!! baggi saya Myvi baru ini kelihatan cantik di bahagian hadapan.dan kelihatan seperti besar sedikit.. saya juga puji Perodua kerana berjaya mengubah model Jepun jauh lebih cantik dan menarik dari model asal… tetapi kenapa kelihatannya berbeza dengan apa yang di tunjukkan di KLIMS 2010 ketika itu?? bahagian depan lain dari model sebenar?? mungkin di KLIMS 2010 adalah versi SE??

Perodua Myvi 2011

Perodua Myvi 2011

Perbandingan dengan Toyota PASSO

Terhangat dipasaran!!! Inilah bakal Myvi 2011 yang akan dilancarkan tak lama lagi & berkemungkinan menggunakan enjin 1.5 dari Perodua Alza. Info mengenai video ini telah diberitahu oleh bro Matt.  Kredit diberikan kepada tuan punya video ini TuanMustapha yang telah meng”uploadkan” video ini diYouTube. :)

saya jangkakan model ini dilancarkan dalam bulan 3 atau 4..

sumber video dan gambar diperoleh dari Funtastickodesign & Arena kereta

About these ads
Komentar
  1. NoorAfzan berkata:

    aik,cite pasal myvi pun de kat sini..?
    mmg cun la depan myvi baru ni.

  2. yeopmin berkata:

    aku rs steering nie ada audio sius mcm alza nie..

  3. ad berkata:

    xberminat ngan design myv baru ni…papepon permintaan utk myv masih tinggi..model dlm vid tu xsama ngan yg dipamer kat klims..myb yg model serba kuning tu se version

  4. minat nissan berkata:

    walau pun laris di pasaran, aku still tak berkenan, dah la mahal, keter ringan, bonet tak der, bla.. bla…

  5. myvitrd berkata:

    wah memang dah lama aku tercari2 gambar myvi 2011 ni.. akhirnya berjaya ku temui disini .. mintak izin publish di blog

  6. ad berkata:

    apa yg sy perhati..bahagian bawah bumper depan tu ciri2 bumper viva..bumper blakang pulak lebey kurang bumper myv 1st edition..model SE mesti cantik..dr model kuning tu dah nmpk bentuk sket2..tp xpandai nak render..sape2 yg pandai tu silalah membuat photoshop model se myv ni..

  7. Galing BOY berkata:

    nampak bahagian depan ok..namun tak banyak berubah. mungkin ini trademark yang dijelmakan untuk myvi.Tunggulah saja kemunculannya.

  8. opai berkata:

    kalo la proton buat neo jd 4 pntu…
    pstu murah utk lwn myvi
    rsenye kete ni xlaku kot
    proton ade lotus handling…
    hahahah

  9. azmani berkata:

    Ye lotus handling.. Sebab tu la savvy kereta proton paling laku kat thailand

  10. alan berkata:

    design blakang x boleh bla, mcm tak siap….depan superb, mcm jazz kacuk hyundai tucson..mantop

  11. zarif berkata:

    dah tentu makin mahal ni.. kalau berhutang pun teruk jugak nak bayar. mengalahkan kereta yang ruang lebih luas. nak bawa barang puas sumbat sampai padat. bayar pun tinggi. kenapa perodua tak macam zaman buat kelisa dan kenari. masa tu lebih qualiti. daskboard pun nyata lebih mantap. dan meterial sama dengan toyota. tapi kini qualiti palastik makin teruk. cukuplah pengalaman aku beli viva. dah lah mahal bumbung nipis gila. skru bumper depan 1ketul je.gemuk lah perodua macam ni . jual mahal2 tapi bayang yg diberi macam hampas. perodua ada betul2 menyebok je. harga kereta makin tinggi hanya untuk tukar bumper dan tepek lambang je. cuba bayangkan betapa cantik model daihatsu mira contohnye. bila dapat dek perodua. jadilah medel macam taik.contohnya kancil lampu bulat. gah lebih. padahal buat kereta sendiri sampai sekarang pun haprak. setakat tukar bumper dan letak meterial cabok siapa pun pandai.

Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s