Proton Exora Bodykit Lancer!!

Posted: 21 Januari 2011 in automotif, PROTON, proton Exora, proton Inspira
Exora lancer

Exora lancer

Proton Exora Bodykit

Proton Exora Bodykit

Proton Exora bodykit lancer

Proton Exora bodykit lancer

Proton Exora bodykit lancer RED

Proton Exora bodykit lancer RED

Mitsubishi Exora bodykit lancer

Mitsubishi Exora bodykit lancer

gambar pertama Exora bodykit lancer

gambar pertama Exora bodykit lancer

di atas ini adalah gambar pertama Exora bodykit lancer yang dulunya saya mengangap hanya photoshop. tetapi ianya memang realiti. saya suka Design bodykit gambar pertama nampak sesuai. body kit ini memang ada dijual harganya dalam lingkungan RM1800.

 Exora bodykit lancer

Exora bodykit lancer

untuk maklumat lanjut layari INI

bagi saya menarik anda pula bagaimana???

Komen-komen
  1. kekitaan berkata:

    ahha.. nice bodykit.

    btw Youngman Lotus L5 difaceliftkan http://www.chinacartimes.com/2011/01/20/youngmans-lotus-l5-gets-a-facelift-for-2011/

  2. NoorAfzan berkata:

    nampak macam pelik je bila tgk lama2.
    hoho~

    but nice la.

  3. sepul berkata:

    maaf cakap, tp saya rasa sgt huduh.. bg saya kalau nak buat design bodykit kena sesuaikan dgn rupa dan bentuk kereta tu.. baru nampak cantik

  4. kekitaan berkata:

    bagi saya pelik , dan mmg menarik perhatian, tapi tak sesuai.. hihi. Menarik sbb nampak belainan tuje.

    • prodas berkata:

      pelik tapi benar…. apabila saya lihat bodykit ini teringat camna nanti mitsubisi Exora yang di design oleh jepun??

  5. zam berkata:

    pehh! menarik …! banyak sikit pilihan untuk bodykit exora… menambahkan impian dan minat aku untuk membeli exora..sejak akhir2 ni macam da kurang minat ngan kereta alza… banyak sangat komen xsedap pasal alza… exora terbaik..

  6. Ralf berkata:

    meraban….

  7. forten berkata:

    mcm xde identiti

  8. raban berkata:

    ntah ape2..

  9. syuk berkata:

    Peh…balik kne amek ni..

  10. herry berkata:

    Mcm tak sesuai exora buat body kit bgni …

  11. sweet cherry berkata:

    Whatever ada lg tk bodykit terbaik tuk ezora yg penting mcum nk tkr love ezora.i pun dah tkder selera kt alza

Tinggalkan Jawapan

